×

Openingstijden WINKEL

St. Annastraat 21 - BREDA

  • Maandag

    Gesloten
    Op feestdagen gesloten
  • Dinsdag

    12u - 17u30
  • Woensdag - Vrijdag

    10u - 17u30
  • Zaterdag

    10u - 17u
  • Zondag

    13u - 17u

Hoe kun je ons bereiken?

  • Winkel BREDA

    Tel.: +31 (0)76 532 78 02
    Beschikbaar tijdens openingsuren
  • Webwinkel

    Tel.: +31 (0)6 18 55 76 59
    Beschikbaar op werkdagen tussen 9u en 17u
  • Email

    info@ingar.nl
    Stuur ons een bericht met je vraag of verzoek

FORGOT YOUR DETAILS?

CREATE ACCOUNT

FAQ

Heeft Ingar een verkooppunt?

We hebben een verkooppunt in Breda

Adres:

St. Annastraat 21

4811 XK Breda

 

Openingstijden:

maandagen en feestdagen | gesloten

dinsdag | 12u – 17u30

woensdag – vrijdag | 10u – 17u30

zaterdag | 10u – 17u

zondag |13u – 17u

 

Hoe kan ik contact opnemen met Ingar?

Je kunt INGAR 24 uur per dag bereiken via e-mail: info@ingar.nl

We proberen zo snel mogelijk en uiterlijk binnen drie werkdagen te reageren op jouw bericht.

Tijdens de winkelopeningsuren (10 tot 17:00) kun je ook per telefoon contact opnemen.

Het telefoonnummer van de winkel is: +31 (0)76 532 78 02

Hoe kan ik betalen bij Ingar?

Je kunt bij INGAR betalen met iDEAL en via bankoverschrijving.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzenden in Nederland is gratis bij INGAR. Voor andere landen, is het afhankelijk van de bestemming. Je vindt alle verzendkosten bij de verzendinformatie.

Bij ruilingen zijn de kosten voor het versturen van een vervangend artikel voor INGAR. Je betaalt indien je het verstuurd met PostNL zelf de helft van de kosten (Nederland € 3,25, België € 6,50) voor het terugsturen naar INGAR.

Hoe worden de producten verstuurd?

INGAR verzendt via PostNL. Dat betekent dat je bestelling gewoon thuis wordt afgeleverd; je hoeft daarvoor niet thuis te blijven.
Als het pakket niet door de brievenbus past en je bent niet thuis op het moment van aflevering, kun je het pakketje later op het postkantoor ophalen.

Hoe lang duurt het voordat in het product thuis ontvang?

Heb je besteld met de optie vooraf betalen, dan wacht INGAR totdat je betaling is binnen gekomen.

Nadat je betaling is ontvangen, wordt het product uiterlijk binnen 3 werkdagen verstuurd. INGAR streeft er naar om het artikelen op de dag van ontvangst van betaling aan te bieden bij PostNL. Afhankelijk van de afhandeling van PostNL zal het dus 3-5 dagen duren.

Ik woon niet in Nederland, kan ik dan ook iets bestellen bij Ingar?

Ja, woon je in België dan kan je gewoon bestellen bij Ingar. De kosten voor verzending buiten Nederland vind je bij de verzendinformatie.

Bij betalingen van buiten Nederland kun je de volgende gegevens gebruiken:
Ingar te Oosterhout

IBAN: NL93TRIO 0212 2623 00
BIC: TRIONL2U

Naar welke landen kan een bestelling worden verstuurd?

– België
– Nederland

Wil je versturen naar een ander land neem dan contact op met Ingar via info@ingar.nl
Let op! De verzendkosten zijn afhankelijk van de bestemming.

Wat is het adres van Ingar?

Het adres van Ingar is:

Ingar
IJsvogelvlinder 23
4904ZK Oosterhout

Wat is het KvK-nummer van Ingar?

Ingar is ingeschreven in de Kamer van Koophandel (KvK) van Breda onder nummer 51271109.

Wat zijn de bankgegevens van Ingar?

De bankgegevens van Ingar zijn:
rekeningnummer 21262300
IBAN: NL93 TRIO 0212 2623 00
t.n.v. Ingar

Bij betalingen van buiten Nederland kun je de volgende gegevens gebruiken:
IBAN: NL93 TRIO 0212 2623 00
BIC: TRIONL2U

Vermeld bij betalingen het bestelnummer; je vindt het bestelnummer in de e-mail die je na je bestelling van Ingar ontvangt.

Is bestellen bij Ingar veilig?

Ingar doet er alles aan om shoppen via het internet veilig te maken.

Alle schermen met persoonlijke gegevens worden beveiligd met een veilige verbinding; je kunt dat zien aan het slotje in je browser (HTTP/SSL).

Je persoonlijke gegevens worden alleen gebruikt voor Ingar en het afleveren van je bestelling. Zie ook de informatie over privacy.

Je betalingen lopen via gerenommeerde partijen. Als je betaalt via iDEAL of met je creditcard, worden je gegevens alleen verstuurd via een beveiligde verbinding. Ingar krijgt jouw financiële gegevens niet te zien en slaat ze ook niet op.

Naar welk adres kan ik iets terugsturen?

Artikelen die niet bevallen, kun je terugsturen naar:

Ingar
IJsvogelvlinder 23

4904ZK OOSTERHOUT

Ingar heeft geen antwoordnummer. Voor Nederland ontvangt u bij bestelling een retoursticker voor verzending met PostNL. Voor retour verzending vanuit België zorg zelf voor voldoende postzegels bij het terugsturen. PostNL rekent een boete voor poststukken die onvoldoende zijn gefrankeerd en Ingar kan deze daarom niet accepteren.

Kan ik producten ruilen?
Het is mogelijk om goederen die je bij Ingar hebt besteld te ruilen. Ruilen of retourneren moet binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van je bestelling. Het artikel dat je wilt ruilen of retourneren dient niet gedragen te zijn en moet voorzien zijn van originele labels. Je betaalt zelf de helft van de kosten (Nederland € 3,25 en België € 6,50) voor het retour zenden. Ingar betaalt (indien van toepassing) de verzendkosten voor het opsturen van een nieuw product. Het bedrag van terugzending wordt verrekend met eventuele teruggaaf van aankoopbedrag.

Wil je een artikel ruilen voor aan andere maat? Neem dan even contact op met Ingar. Wij kunnen kijken of de juiste maat op voorraad is en zullen deze dan voor je reserveren.

Ingar kan niet garanderen dat een vervangend product beschikbaar is. Indien het product niet meer voorradig is, ontvang je het aankoopbedrag minus kosten terugzending terug. Dit geldt niet voor een aankoop uit de Sale.

Kan ik mijn geld terug krijgen?

Als je niet tevreden bent over je aankoop is het geen probleem om je aankoopbedrag terug te krijgen. Houd wel rekening met kosten voor retourzending. (zie ook Ruilen/retourneren punt 1).Het artikel dient niet gedragen te zijn en voorzien van de originele verpakking en labels. Neem binnen 14 kalenderdagen na ontvangst contact op met Ingar via info@ingar.nl. Deze service geldt niet voor afgeprijsde artikelen.

Wat moet ik doen als ik een artikel ontvang dat is beschadigd?

Neem contact op met Ingar (via onze contactpagina). Wij zullen met je bespreken hoe je het pakket (kosteloos) kunt terugsturen en hoe je een nieuw artikel ontvangt.

Wat moet ik doen als ik het verkeerde artikel heb ontvangen?

Neem contact op met Ingar (via onze contactpagina). Wij zullen met je bespreken hoe je het pakket kunt terugsturen en hoe je alsnog het juiste artikel ontvangt.

TOP